There was an error in this gadget

10 Kesalahan Biasa Yang Dilakukan Oleh Calon Temuduga

Tuesday, February 1, 2011

Kursus 1:

10 Kesalahan Biasa Yang Dilakukan Oleh Calon Temuduga


Salam sejahtera. Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda kerana sudi mengikuti Kursus Temuduga Online ini. Untuk pengetahuan anda, kursus ini adalah kursus pendek bagi anda yang ingin melakukan persediaan untuk menghadiri temuduga. Jangan khuatir tentang bayaran kerana saya memberikan kursus ini secara percuma kepada anda.

Mungkin anda pernah menghadiri beberapa siri temuduga tapi masih belum lagi beroleh pekerjaan. Tidak mengapa. Jangan berasa kecil hati atau kecewa jika syarikat yang anda hadiri temuduga tidak berminat dengan anda. Ini kerana pada zaman sekarang anda perlu bersaing. Sesebuah syarikat akan menerima ratusan resume untuk sesuatu tawaran pekerjaan yang diiklankan. Majikan perlu menapis ratusan permohohan kerja ini sebelum mereka membuat keputusan memilih calon yang sesuai. Kemudian mereka akan memilih 10 calon terbaik untuk ditemuduga. Daripada 10 calon tersebut, hanya tiga daripada mereka akan dipilih untuk temuduga seterusnya.

Daripada perkiraan di atas, nampak seperti agak sukar untuk anda memperoleh pekerjaan. Namun begitu anda tidak perlu terlalu jangan risau. Selepas anda menamatkan 7 siri kursus ini serta membaca panduan Teknik Menjawab Soalan Temuduga, anda akan berada di puncak!

Baiklah, pelajaran pertama...

Anda tentu pernah dengar kisah calon-calon temuduga yang nampak hebat. Akan tetapi ketika sesi temuduga, dialah individu yang paling teruk. Pada masa yang sama, ada individu yang nampak biasa-biasa sahaja. Akan tetapi, dia mudah mendapatkan pekerjaan.

Apakah yang telah kesalahan yang telah dilakukan oleh individu yang gagal tadi? Di bawah ini saya senaraikan 10 kesalahan yang sering dilakukan oleh calon-calon temuduga. Mari kita belajar daripada kesilapan mereka supaya kita dapat mengambil pengajaran.



1. Cara bersalam yang lemah

Peluang pertama anda untuk menonjolkan diri anda ialah pada tiga saat pertama berjabat tangan dengan penemuduga ketika memulakan sesi temuduga. Jika cara berjabat tangan anda betul, ia akan memberikan gambaran yang positif tentang diri anda kepada penemuduga. Jika genggaman tangan anda lemah, maka adalah hampir mustahil untuk anda membina hubungan yang baik dengan penemuduga. Ini kerana setiap cara bersalam mempunyai maksudnya yang tersendiri.

* Genggaman tangan yang lemah dan kendur: Memberikan gambaran tidak berminat dan lemah.
* Bersalam dengan menggunakan hujung jari: Menunjukkan kurang minat untuk bergaul.
* Genggaman yang terlalu keras: Menunjukkan rasa tidak ikhlas (seperti seorang jurujual yang terlalu agresif).

Bagaimanakah cara bersalam yang betul? Caranya ialah dengan menggenggam sedikit sahaja tangan penemuduga. Jangan terlalu kuat dan jangan terlalu lemah. Yang penting anda dan penemuduga berasa selesa. Untuk mendapatkan cara bersalam yang paling betul, anda perlu berlatih dengan rakan-rakan anda. Selepas itu, minta mereka kritik dengan ikhlas dan beritahu tentang perasaan mereka tentang anda.



2. Terlalu Banyak Bercakap

Dalam temuduga, anda perlu bercakap. Jika anda lebih banyak diam dari bercakap, ia menunjukkan anda seorang yang pasif. Namun sekiranya anda terlalu banyak bercakap, ia tidak bagus juga.

Berikut adalah dua bentuk banyak bercakap dalam temuduga dan gambarannya.

* Menjawab soalan yang mudah dengan panjang berjela-jela – Gambaran: Anda tidak faham apa yang dimaksudkan oleh penemuduga.
* Bercakap dengan nada gelisah – Gambaran: Anda sedang menyorokkan sesuatu atau sedang menipu.

Untuk mengelakkan bentuk terlebih cakap ini, anda perlu membuat latihan menjawab soalan secara bersahaja. Dapatkan soalan-soalan yang sering ditanya ketika temuduga dan berlatih cara menjawabnya dengan rakan anda. Dengan melakukan ini, anda akan lebih bersedia dalam temuduga seterusnya.

3. Bercakap Perkara-perkara Yang Negatif Tentang Majikan/Bekas Majikan

Cara paling cepat untuk anda TIDAK diterima bekerja ialah menyatakan perkara-perkara negatif tentang majikan atau bekas majikan anda. Walau seteruk mana majikan anda itu, jangan sekali-kali menyatakan perasaan tidak puas hati anda itu di hadapan penemuduga. Walaupun tuduhan anda itu memang benar dan munasabah, anda akan gagal dalam temuduga tersebut. Ini kerana anda akan dianggap tidak menunjukkan rasa hormat kepada majikan anda.

Oleh yang demikian, apabila diminta bercakap tentang majikan anda, pastikan anda bersedia dengan jawapan-jawapan yang positif sepanjang pengalaman anda dengannya.



4. Datang terlalu awal atau lewat

Calon-calon yang datang lewat akan memberikan gambaran yang negatif kepada penemuduga. Jika dalam sesi temuduga anda sudah terlewat, penemuduga pasti beranggapan bahawa anda akan selalu lewat ketika bekerja nanti.

Namun begitu anda juga tidak perlu datang terlalu awal. Sekiranya anda datang terlalu awal, misalnya satu jam atau 30 minit sebelum temuduga, ia akan memberikan gambaran yang kurang baik juga. Anda akan kelihatan seolah-olah terlalu terdesak untuk mendapatkan pekerjaan. Jadi, tunjukkan yang anda menghargai masa yang anda miliki. Jadi jangan datang terlalu lewat atau terlalu awal.



5. Bersikap Kurang Sopan Dengan Penyambut Tetamu (Receptionist)

Disebabkan orang pertama yang anda akan jumpa ketika temuduga nanti ialah seorang penyambut tetamu (receptionist), anda perlu bersedia. Jangan bersikap tidak sopan, biadap dan tidak profesional dengan receptionist. Ini kerana penilaian temuduga anda bermula dari sini. Penyambut tetamu boleh diibaratkan sebagai CCTV kepada penemuduga. Mereka mempunyai kuasa untuk menentukan samada anda layak atau tidak bekerja di situ disebabkan sikap dan tingkahlaku anda. Selepas anda pulang, penemuduga mungkin akan bertanyakan sesuatu kepada receptionist. Mungkin tentang tingkah laku anda.



6. Bertanya Tentang Faedah, Percutian Atau Gaji

Pada akhir sesi temuduga, biasanya penemuduga akan memberi peluang kepada anda untuk bertanyakan soalan jika ada. Namun ini tidak bermakna anda boleh tanya sebarang soalan. Soalan yang perlu anda elakkan ialah soalan bertanyakan tentang faedah, percutian atau gaji yang anda akan terima. Biarpun perkara ini penting bagi anda, namun biarlah penemuduga menentukannya. Selagi penemuduga tidak membangkitkan perkara ini, selagi itulah anda harus berdiam diri.



7. Tidak Melakukan Persediaan Untuk Temuduga

Jika anda tidak melakukan sebarang kajian tentang syarikat sebelum menghadiri temuduga, anda sebenarnya secara terang-terangan telah memberitahu syarikat bahawa anda tidak berminat dengan syarikat tersebut. Ini kerana salah satu cara untuk menunjukkan anda mengetahui banyak perkara tentang syarikat ialah dengan mengajukan soalan-soalan yang berkaitan dengan syarikat kepada penemuduga. Jadi, lakukan persediaan yang cukup.



8. Umm...Err...Aaa...

Elakkan daripada mengeluarkan bunyi-bunyi sebegini ketika sesi temuduga. Ini kerana ia akan menunjukkan anda gemuruh dan tiada keyakinan diri. Penemuduga boleh mengesan perkara ini. Oleh itu anda perlu sentiasa bertenang. Salah satu cara untuk menghindari perkara ini ialah dengan berkongsi cerita kejayaan-kejayaan yang anda telah capai sepanjang kerjaya anda kepada penemuduga. Anda pasti akan berasa lebih tenang dan selesa sepanjang temuduga.



9. Kontak Mata (Eye Contact)

Melihat mata penemuduga adalah sangat penting dalam sesi temuduga. Ketika menjawab soalan, anda perlu bertentang mata dengan penemuduga. Jika anda bercakap sambil memandang ke bawah, memandang tingkap, lampu dan sebagainya, anda akan dilihat seperti tidak mempunyai keyakinan diri dan sedang menipu.

Sekali lagi, perkara ini perlu dilatih terlebih dahulu bersama rakan-rakan anda.



10. Gagal Menyesuaikan Diri Dengan Gaya Komunikasi

Anda perlu berkomunikasi dengan baik dengan penemuduga. Lebih penting daripada itu, anda perlu menyesuaikan gaya komunikasi anda dengan gaya komunikasi penemuduga. Contohnya, jika penemuduga tersebut seorang yang serius tentang perniagaannya, jangan cuba berjenaka dengan membawa cerita-cerita lucu. Anda perlu berkomunikasi dengannya secara jelas dan serius seperti perbincangan dalam perniagaan. Begitu juga sebaliknya.



Baiklah setakat ini sahaja sesi kursus yang pertama. Anda pasti akan menjadi calon yang lebih baik jika anda tidak melakukan 10 kesalahan yang saya sebutkan di sini. Berjumpa lagi dalam siri kursus yang seterusnya. Topiknya ialah...

10 Persediaan Penting Menghadiri Temuduga


All the best,


Hafiz Lidin

Penulis E-Book Teknik Menjawab Soalan Temuduga

Teknik Menjawab Soalan Temuduga

38 comments:

hidayatul akmal... said...

terima kasih penulis....inf0 yang sangat membantu...insyaALLAH dengan perkongsian yang bermanfaat ini dapat menbatu saya dan rakan2 sprjuangan yang lain...insyaALLAH

halimah abdullah said...

sedih kerana apabila saya pergi temuduga..mrk kata saya terlampau talktive...cakap aje. susahnya mcm ni.hu2

syahreena yaakob said...

Terima kasih! Saya bersetuju dgn kesemua tips yang anda kongsikan di atas. Sy sudah bekerjaya, namun tips2 di atas berguna juga dalam komunikasi sesama rakan sekerja dan majikan dan apabila cuba memenangi hati klien.

Nana Elkana said...

hai .. nak tnya ..kalau misalnya guru ipg gagal dlm temuduga spp or pergi mngajar ke sekolah swasta ..ada tak kena byr apa2 dgn kerajaan ? i mean, kan slama kita study di ipg, ipg la yg tanggung kita.. so kita kna byr mereka semula ? mcm ptptn ..

Coffee-flavour Tiramisu! said...

wuu..eye contact..camner tah nak cakap..haih ..tengok tu boleh tapi rasa lain macam..sbb mata aku ni macam sharp serius xde feel..cold eyes gitu.. klau stare nnti mungkin orang yg kena stare tu .xselesa kut..and automatically i feel xselesa jugak.. bah! -_-

Capital Loan said...

Pelanggan yang dikasihi,

Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membiayai perniagaan anda atau apa-apa maksud? kami disahkan dan sah dan antarabangsa pemberi pinjaman pinjaman berlesen Kami menawarkan pinjaman kepada syarikat-syarikat perniagaan, syarikat dan individu pada kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%, Ia mungkin pinjaman jangka pendek atau panjang atau jika anda mempunyai kredit yang miskin, Kami akan memproses anda pinjaman sebaik sahaja kami menerima permohonan anda. kami adalah institusi kewangan bebas. Kami telah membina reputasi yang sangat baik selama ini dalam menyediakan pelbagai jenis pinjaman kepada beribu-ribu pelanggan kami. Kami menawarkan perkhidmatan pinjaman jaminan apa-apa amaun kepada rakyat dan rakyat bukan kami menawarkan pinjaman peribadi yang mudah dan pinjaman / perniagaan komersial. Untuk maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk menghubungi kami melalui e-mel syarikat kami: (capitalloanfinancier@gmail.com) Saya berharap dalam melakukan perniagaan dengan anda.

Dr Ahmed Ibrahim
Director
CAPITAL LOAN FINANCIER

Mark Lily said...

Semoga Allah pujian
kakak dan adik saya, menangis lagi untuk host yang menjawab doa-doa saya
akan menjawab Anda, bagi mereka yang mengatakan tidak ada pemberi pinjaman yang tepat pada
internet adalah pembohong, aku ingin kau tahu bahwa masih ada beberapa lender
adalah pinjaman yang baik dan nyata, dan ada satu yang menjawab Allah doa-doa saya.
Saya telah menjadi korban penipuan internet dan saya ditipu dari 53 juta sebelum
Saya bertemu dengan seorang teman yang bercerita tentang salah satu pemberi pinjaman benar, pada awalnya, saya meragukan
dia karena pengalaman masa lalu saya, saya takut tapi teman saya mengatakan kepada saya lakukan
takut bahwa ia adalah satu-satunya yang dapat membantu saya dalam keuangan saya
masalah, saya mengambil keberanian untuk mencoba maka saya diminta untuk melakukan pembayaran untuk
transfer kredit dan saya diberitahu teman saya dan teman saya memberi saya katanya bahwa saya
harus takut, dan saya mengikuti dia dan saya melakukan pembayaran, tapi yang terbesar
mengejutkan saya, setelah saya membuat pembayaran transfer, saya mendapat pinjaman saya di jam kurang
t. Saya sangat senang, dan hari ini tanda ibu lily Dewan Pinjaman membuat saya yang saya
pagi. Itu sebabnya saya membuat kesaksian ini bahwa Ibu tanda lily adalah kredit yang benar
pemberi pinjaman di internet dan saya juga mencoba untuk memberitahu saudara-saudara saya untuk
sangat berhati-hati sehingga Anda tidak akan ba korban seperti saya. jika Anda benar-benar membutuhkan
pinjaman di internet, Anda lebih baik menghubungi Ibu lily dan saya berikan penuh
jaminan bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda dari perusahaannya. Emailnya
marklilyloancompany@gmail.com Tuhan memberkati Anda semua

Dangote Family said...

Tuan Nyonya
Terutama di seluruh dunia, Anda perlu pinjaman uang antar individu untuk mengatasi kesulitan keuangan akhirnya memecahkan kebuntuan diprovokasi oleh bank, oleh penolakan file aplikasi pinjaman Anda. Kami adalah jaringan ahli keuangan swasta mampu membuat pinjaman untuk jumlah yang Anda butuhkan dan dengan kondisi yang membuat hidup Anda lebih mudah. Kami dapat membantu Anda dalam bidang berikut:
Keuangan *
* Home Loan
* Investasi Pinjaman
* Auto Pinjaman
* Konsolidasi hutang
* Line of Credit
* Kedua Mortgage
* Akuisisi kredit
* Personal Loan
Anda terjebak, Bank dilarang dan Anda tidak mendapatkan manfaat dari bank atau Anda lebih baik memiliki sebuah proyek dan membutuhkan pembiayaan, kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, uang untuk berinvestasi pada bisnis. Sementara kami siap melayani anda untuk aplikasi pinjaman pribadi Anda dari € 500 sampai € 10 juta untuk masing-masing tertentu dapat membayar tingkat bunga 1,5%. Kami berada dalam posisi untuk memenuhi peminjam kami dalam waktu 12 jam sejak diterimanya permohonan mereka.
Silahkan hubungi kami untuk lebih jelasnya;
dangotegrouploandepartment@gmail.com

Theresa Theresa said...

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Jika dalam apa-apa masalah kewangan atau memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Jika anda membayar bil-bil atau hutang untuk menyelesaikan, atau adakah saya memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan ia sukar bank-bank tempatan / modal mencari untuk mendapatkan gadai janji daripada institusi kewangan yang lain? Adakah anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab, jika anda suka,

* Pinjaman Kenderaan
* Pinjaman Harta Tanah
* Pinjaman Perniagaan
* Lain-lain Pinjaman
* Kredit
* MasterCard

Sila hubungi kami melalui e-mel: Saya Theresaloancompany@gmail.com
Nota: Pinjaman menyediakan kadar faedah tahunan sebanyak hanya 2%. Harap anda akan diberi kredit dalam mana-mana negara di dunia harus kediaman.

Apa-apa keperluan pelanggan, kami perlu menyediakan maklumat berikut untuk membuka fail pemprosesan pinjaman.

1. NAMA PENUH: ...............................
2. ALAMAT: .............................. .. ...
3. KERJA: .....................
4. NEGERI: ........................
5. SYARAT: ........................ ..
6. Bandar: ...........................
7. SEX: ............................
8. Umur ........................... ..
9. BILANGAN TELEFON BIMBIT: ............ ..
10. BILANGAN KREDIT DIKEHENDAKI: ..........
Pendapatan 11.Monthly ..................
12.DURATIO daripada: ..................... ..
13. PINJAMAN TUJUAN ...............

Terima kasih atas kerjasama anda
Theresa SYARIKAT PINJAMAN
ALAMAT E-MEL: Saya Theresaloancompany@gmail.com

Margaret Cartner said...

Saya Puan Margaret Cartner . Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan atau untuk membayar bil anda ?
Kami memberi pinjaman kepada orang yang memerlukan bantuan dan kita memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat tempatan, antarabangsa dan juga pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2 %.
Mohon Sekarang Via Email: margaret_cartnerloanservices@financier.com

Tuhan merahmati

Miller Porter said...

Hai semua,

Saya Miller Porter pemberi pinjaman pinjaman persendirian dengan Reputasi baik Kerja,
millerporter102@yahoo.com Memohon hari ini jika anda memerlukan kecemasan
pinjaman dari sebuah syarikat terkemuka, dengan keadaan yang baik dan hubungan buruh,
maka anda perlu menghubungi kami kerana kami menawarkan pinjaman pada
Kadar faedah yang berpatutan sebanyak 3% dan kerja anda dengan kami
akan menjadi satu pengalaman yang baik. Jika anda berminat, hubungi
kami melalui e-mel: millerporter102@yahoo.com atau
+2349057519652 millerporter102@yahoo.com

http://millerporter102.wix.com/potterfirms

Saya menunggu jawapan pantas anda
Encik Miller Porter

Clara Banny said...

perhatian:

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jenis pinjaman? Atau adakah anda dari segi kewangan bimbang ?. Adakah anda mempunyai hutang untuk membayar? Kami memberi pinjaman kepada mana-mana bahagian dunia, kadar Faedah Pinjaman kami adalah 3% setiap annul dengan tempoh niaga tanpa mengira Lokasi atau status kredit. Untuk mendapatkan pinjaman hari ini Hubungi kami melalui e-mel Syarikat Alamat di: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com

NOTA: Kami memberikan keluar minimum ($ / € 5,000) kepada maksimum ($ / € 500,000.000) E.T.C. Permintaan pinjaman mesti dinyatakan dalam dolar AS atau EURO, Dan mana-mana mata wang yang digunakan lain.

pencari pinjaman yang berminat adalah untuk mengisi Borang Permohonan Pinjaman di bawah Kelulusan ..

(MAKLUMAT PEMINJAM)

Nama penuh:......................
AGE .............................
STATUS PERKAHWINAN..................
Alamat:...........................
Negara ....................................
Negeri ...................................
Telefon: .....................................
E-mel: .....................................
Pekerjaan: ................................
Pendapatan bulanan:............................
Agama: ..................................
Seterusnya Kin: ...............................

(MAKLUMAT PINJAMAN)

Jumlah Diperlukan sebagai pinjaman: .....................
Tempoh Pinjaman: .............................
Tujuan Pinjaman: ................................
Cagaran: ................................
Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum ini? ..........................
Mod pembayaran balik: bulanan atau tahunan ....................
Adakah anda bercakap atau mendengar bahasa Inggeris? .............................

Terima kasih kerana kami menanti Response pantas anda, kami berkhidmat untuk anda.

Selamat sejahtera,
Clara Banny
Pengurus di Co-Operation

Clara Banny said...

PINJAMAN PELUANG:

Adakah anda Meminta untuk pinjaman bercagar segera?
Adakah anda menghadapi masalah mendapatkan pinjaman untuk modal kerja daripada tempatan
bank-bank dan institusi kewangan lain?

Perkhidmatan ini adalah untuk menyediakan sokongan kewangan kepada individu,
ahli perniagaan dan wanita dalam perniagaan.
Jika anda berminat, sila hubungi kami sekarang melalui e-mel:
clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com: Kami adalah pada perkhidmatan anda.

E-mel kami di: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com
untuk mendapatkan borang permohonan pinjaman.

Selamat sejahtera,
Clara Banny
Pengurus di Co-Operation

Meryl Heitinga said...

Apakah Anda seorang investor mencari pendanaan atau mencari dari

pinjaman yang sah? Lelah Mencari Pinjaman dan hipotik? Memiliki

Anda pernah ditolak oleh bank Anda? adalah Anda lelah bertemu orang yang salah,

membayar biaya dimuka tanpa imbalan? Apakah Anda membutuhkan pinjaman untuk

melunasi hutang-hutang Anda / tagihan dan memulai bisnis? kemudian Anda

trauma keuangan berakhir. Kami Tawarkan Pinjaman dalam berbagai mata uang

dengan tingkat bunga yang sangat rendah pada 2% per tahun. Kami bersertifikat dan kepercayaan

layak. kami dapat membantu Anda dengan bantuan keuangan. Jika

tertarik jangan kembali ke kami
chosengenerationloans@fastservice.com
http://chosengerationloans.webs.com/

nelly said...

Hello am Mrs, Nelly. pemberi pinjaman kredit yang sah dan dapat diandalkan untuk pemberi pinjaman, eh tawaran pinjaman rumah, kredit mobil, pinjaman Hotel, tawaran komersial, WHO harus memperbarui semua situasi keuangan di dunia / perusahaan untuk membantu Mereka yang terdaftar pemberi pinjaman uang pribadi pinjaman, hipotek, konstruksi pinjaman , suku bunga rendah dari 2% dll Pinjaman modal usaha dan pinjaman kredit buruk kerja, start up. Kami membiayai proyek di tangan dan perusahaan Anda / mitra dan saya ingin menawarkan pinjaman kepada personel klien mereka dari USD $ 12,000 hingga $ 8.000.000 euro dan pound saja. Aku memberikan pinjaman usaha,
Pinjaman pribadi, pinjaman mahasiswa, kredit mobil dan pinjaman untuk membayar tagihan. jika Anda
Anda membutuhkan pinjaman harus dilakukan adalah bagi Anda untuk menghubungi saya langsung
Dalam: (nellyperious@gmail.com)
Hormat kami,
Mrs Nelly Perious
Email: (nellyperious@gmail.com)

Catatan: Semua respon Harus dikirim ke: (nellyperious@gmail.com). hubungi kami melalui e-mail untuk informasi lebih lanjut

nelly said...

Hello am Mrs, Nelly. pemberi pinjaman kredit yang sah dan dapat diandalkan untuk pemberi pinjaman, eh tawaran pinjaman rumah, kredit mobil, pinjaman Hotel, tawaran komersial, yang harus memperbarui semua situasi keuangan di dunia / perusahaan untuk membantu mereka yang terdaftar pemberi pinjaman uang pinjaman pribadi, hipotek, kredit konstruksi , suku bunga rendah dari 2% dll modal, pinjaman usaha dan pinjaman kredit buruk kerja, start up. Kami membiayai proyek di tangan dan perusahaan Anda / mitra dan saya ingin menawarkan pinjaman pribadi untuk klien mereka dari USD $ 12.000 sampai $ 8.000.000 euro dan pound saja. Aku memberikan pinjaman usaha,
pinjaman pribadi, pinjaman mahasiswa, kredit mobil dan pinjaman untuk membayar tagihan. jika kamu
membutuhkan pinjaman yang harus Anda lakukan adalah untuk Anda untuk menghubungi saya secara langsung
Dalam: (nellyperious@gmail.com)
Hormat kami,
Mrs: Nelly perious
Email: (nellyperious@gmail.com)

Catatan: Semua respon harus dikirim ke: (nellyperious@gmail.com). hubungi kami melalui e-mail untuk informasi lebih lanjut

Theresa Theresa said...

Ramadah PELUANG HOLIDAY PINJAMAN PELABURAN:

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda berminat untuk mendapatkan jenis pinjaman? Atau adakah anda bimbang kewangan ?. Adakah anda mempunyai hutang untuk membayar? Kami memberi pinjaman kepada mana-mana bahagian dunia, kadar faedah pinjaman kami adalah 2% setiap annul tempoh dirundingkan tanpa mengira lokasi atau status kredit. Untuk mendapatkan pinjaman hari ini hubungi kami melalui syarikat alamat e-mel di: Theresaloancompany@gmail.com laman web kami (sglfirm.org/theresaloancompany)

NOTA: Kami memberi maksimum (USD100,000.00 $ / €) ETC Permintaan Kredit mestilah dinyatakan dalam dolar AS atau EURO, rupiah, RM dan apa-apa wang yang digunakan lain.

pencari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan pinjaman di bawah perjanjian itu ..

(MAKLUMAT PEMINJAM)

Nama penuh:......................
AGE .............................
STATUS PERKAHWINAN ..................
Alamat: ...........................
Negara ....................................
Negara ...................................
Telefon: .....................................
E-mel: .....................................
Pekerjaan: ................................
Pendapatan bulanan: ............................
Agama: ..................................
Jumlah Diperlukan sebagai pinjaman: .....................
Tempoh Pinjaman: .............................
Tujuan pinjaman: ................................
Jaminan: ................................
Adakah anda memohon pinjaman sebelum ini?
Adakah anda bercakap atau mendengar bahasa Inggeris? .............................

Terima kasih kerana kami menanti Response pantas anda, kami bersedia untuk melayani anda.
Theresa Pinjaman Syarikat Pinjaman Limited

Dangote Family said...


Tuan Nyonya
Terutama di seluruh dunia, Anda perlu pinjaman uang antar individu untuk mengatasi kesulitan keuangan akhirnya memecahkan kebuntuan diprovokasi oleh bank, oleh penolakan file aplikasi pinjaman Anda. Kami adalah jaringan ahli keuangan swasta mampu membuat pinjaman untuk jumlah yang Anda butuhkan dan dengan kondisi yang membuat hidup Anda lebih mudah. Kami dapat membantu Anda dalam bidang berikut:
Keuangan *
* Home Loan
* Investasi Pinjaman
* Auto Pinjaman
* Konsolidasi hutang
* Line of Credit
* Kedua Mortgage
* Akuisisi kreditan
Anda terjebak, Bank dilarang dan Anda tidak mendapatkan manfaat dari bank atau Anda lebih baik memiliki sebuah proyek dan membutuhkan pembiayaan, kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, uang untuk berinvestasi pada bisnis. Sementara kami siap melayani anda untuk aplikasi pinjaman pribadi Anda dari € 500 sampai € 10 juta untuk masing-masing tertentu dapat membayar tingkat bunga 1,5%. Kami berada dalam posisi untuk memenuhi peminjam kami dalam waktu 12 jam sejak diterimanya permohonan mereka.
Silahkan hubungi kami untuk lebih jelasnya;
dangotegrouploandepartment@gmail.com

douglas simpson said...

UCAPAN:


Saya Encik Douglas Simpson, Presiden pinjaman Kent dan Kewangan Ltd, Kami yang ditubuhkan dilesenkan pemberi pinjaman wang swasta, Dengan sejak beribu-ribu peminjam, kita berdiri keluar yang terbaik dalam pasaran kewangan.


Kami pinjaman wang kepada organisasi yang diiktiraf untuk membantu orang yang memerlukan pinjaman dan bantuan kewangan lain, sebagai sebahagian ofour perkhidmatan kemanusiaan. Kami telah diiktiraf oleh majlis pemberi pinjaman untuk memberi pinjaman kepada pelanggan tempatan dan antarabangsa pada kadar faedah 2%.


kami menawarkan pinjaman kepada semua lokasi di dunia dan kami boleh membantu anda mendapatkan pinjaman yang berkualiti kerana kami telah diberikan keistimewaan untuk memenuhi keperluan kewangan anda, perkhidmatan menyebabkan termasuk, pinjaman peribadi, pinjaman perumahan, pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, pendidikan pinjaman, pinjaman emas, orang etcinterested pinjaman utiliti atau organisasi perlu sila hubungi kami dengan ini maklumat di bawah dan melalui: (Douglassimpsonloan@gmail.com.com)


NAMA PENUH..........................
HOME FULL / PEJABAT ALAMAT ........... NEGERI ..........................
ZIP CODE .......................
NEGARA ......................
KERJA MOBILE PHONE NUMBER .................................
Seks ............................................
JUMLAH PINJAMAN DIPERLUKAN .................
PEKERJAAN ..................................
PENDAPATAN BULANAN..........................
PINJAMAN TEMPOH .....................
WARIS .....................
TUJUAN PINJAMAN .....................
CAGARAN JIKA ADA .....................
AGE .....................
TARIKH LAHIR.....................
Selamat sejahtera
Mr.SIMPSON

Kent Richard said...

UCAPAN
Anda adalah seorang ahli perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana
tekanan kewangan atau adakah anda memerlukan dana untuk memulakan.
perniagaan anda sendiri? kami boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik tanpa pemeriksaan kredit dan pinjaman daripada International 100% pada masa ini. Kami juga mengeluarkan pinjaman dalam euro dan kadar pertukaran dolar adalah 2% daripada jumlah pinjaman.
A) pertumbuhan pinjaman peribadi.
B) Perniagaan dan kajian permulaan.
C) Penyatuan Hutang
Nama: ..........................................
Negara: .........................................
Lokasi: ..........................................
Status: .......................................
Jantina: ................................................ ...
Umur ................................................. ....
Jumlah pinjaman yang diperlukan: .........................
Tempoh pemulihan: ...................................
nombor telefon bimbit peribadi: .......................
pendapatan sebulan: .....................................
Terima kasih dan Tuhan memberkati.
Jika anda berminat untuk mendapatkan kembali kepada kami melalui ...
E-mel: KENTRICHARDLOANFIRM@GMAIL.COM

Fridha Kartika said...

BERITA BAIK. READ
 Hello kawan-kawan, nama saya Puan Fridha Kartika sila sila Saya mempunyai beberapa berita baik untuk berkongsi dengan anda semua. Saya tidak dapat menjelaskan betapa gembiranya saya sekarang. Akhir sekali, saya hanya mendapat pinjaman daripada Sadeeq INVESSTMENT.CORP yang berdaftar dengan organisasi kredit antarabangsa Islam di seluruh dunia dan organisasi antarabangsa memeber pelaburan / pinjaman kesatuan. Kawan saya mengarahkan saya kepada mereka. Saya telah mencari untuk asal peminjam swasta talian selama ini di mana saya boleh meminjam wang untuk memulakan perniagaan saya, tetapi semua usaha saya untuk mendapatkan pinjaman asal syarikat gagal. Semua yang saya telah dalam hubungan dengan semua penipuan. Secara jujur, pada mulanya, saya fikir Sadeeq Investment.Corp adalah salah satu penipuan sehingga mereka membawa kegembiraan kepada hidup saya hanya beberapa hari yang lepas. apabila saya cuba dan lihat sendiri, setelah memenuhi semua keperluan yang diperlukan, saya terkejut bahawa mereka sebenarnya dipindahkan pinjaman saya ke dalam akaun bank saya. Saya amat gembira sekarang kerana Allah telah digunakan organisasi ini untuk memberkati saya tahun ini. kawan baik jika anda mahu tahun ini menjadi tahun kebebasan kewangan anda dan gembira seperti saya, cepat dan menghubungi mereka sekarang. E-mel mereka (sadeeqinvestmentplan@gmail.com) Saya berharap maklumat penting ini akan mengubah hidup anda tahun ini. Saya ingin anda semua yang terbaik.
Anda boleh hubungi saya di [fridhakartika@gmail.com]

Jelli Mira said...

Kabar baik, kabar baik
Hey hati-hati di sini !!!
Nama saya Jelli Mira warga negara Indonesia. Saya telah scammed oleh 3 pemberi pinjaman internasional yang berbeda di internet, semua berjanji untuk memberikan pinjaman, saya kehilangan saya uang keras peroleh. Suatu hari, saat browsing melalui internet tak berdaya saya menemukan kesaksian dari seorang wanita bernama Widya Okta, yang juga scammed oleh pemberi pinjaman kredit palsu, tapi akhirnya mendapat terkait dengan perusahaan pinjaman legit bernama SANDRA OVIA PINJAMAN FIRM di mana ia akhirnya mendapat pinjaman nya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi perusahaan pinjaman yang sama dan kemudian mengatakan kepada mereka kisah saya tentang bagaimana saya telah scammed oleh 3 pemberi pinjaman yang berbeda. Saya menjelaskan kepada perusahaan melalui email dan mereka meyakinkan saya memberi saya pinjaman di perusahaan dan juga mengatakan kepada saya bahwa telah membuat keputusan yang tepat untuk menghubungi mereka. Aku mengisi formulir aplikasi kredit dan melanjutkan dengan segala sesuatu yang diminta dari saya dan kepada Allah kemuliaan saya mendapat pinjaman dari Rp450,000,000 dari perusahaan ini besar (sandraovialoanfirm@gmail.com), Dikelola oleh Ibu Sandra Ovia, dan di sini saya sangat senang karena SANDRA OVIA PINJAMAN FIRM telah mengubah hidup saya jadi saya membuat janji kepada diri sendiri bahwa saya akan terus bersaksi di internet tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman Anda harus menghubungi SANDRA OVIA dan mengikuti aturan dan peraturan, karena saya meyakinkan Anda mendapatkan pinjaman Anda dalam waktu kurang dari 24 jam. Anda masih dapat menghubungi saya melalui email jika Anda memerlukan bantuan tentang bagaimana saya mendapat pinjaman (jellimira750@gmail.com).

merit hope said...

(Merithope6@gmail.com)

Hello saya sedang Puan, Merit. pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai kepada pemberi pinjaman, er menawarkan pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman hotel, tawaran komersial, yang mesti mengemas kini semua keadaan kewangan dalam dunia / syarikat untuk membantu mereka yang berdaftar peminjam wang pinjaman peribadi, pinjaman perumahan, pinjaman pembinaan , kadar faedah yang rendah sebanyak 2% dan lain-lain modal, pinjaman perniagaan dan pinjaman kredit buruk kerja, memulakan. Kami membiayai projek di tangan dan firma / rakan kongsi anda dan saya ingin menawarkan pinjaman peribadi kepada pelanggan mereka dari USD $ 12,000 kepada $ 8000000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
memerlukan pinjaman yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
In: (merithope6@gmail.com)
Tuhan merahmati kamu.
Yang ikhlas,
Puan: merit Hope
E-mel: (merithope6@gmail.com)

Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (merithope6@gmail.com). hubungi kami melalui e-mel untuk maklumat lanjut

Mrs aisha Bukafia said...

LIVING TESTIMONI DAN SAKSI!
  nama saya ialah Puan Aisha Bukafia, i am berdedikasi Muslim dengan takut kepada Allah, saya ingin menggunakan media untuk mengingatkan semua orang yang mencari pinjaman untuk berhati-hati dengan penipu kerana mereka adalah bulan everywhere.Few lalu, i adalah dari segi kewangan ke bawah, dan kerana keperluan saya, putus asa dan kemiskinan, saya telah scammed oleh syarikat yang dipanggil pinjaman dalam talian. i tidak berputus asa sehingga rakan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang dipanggil Puan Emiliana wilson yang meminjamkan saya pinjaman MYR200,000 dalam masa 24 jam dari syarikat pinjaman beliau tanpa tekanan, pada mulanya ia adalah seperti mimpi bagi saya sehingga saya melihat pertama ansuran amaran saya 2 jam selepas saya digunakan. Saya menggalakkan rakyat Malaysia rakan-rakan yang memerlukan pinjaman untuk menggembirakan mendaftar dan menghubungi Puan Emiliana wilson melalui e-mel: emilianawilson11@gmail.com Anda juga boleh menghubungi saya melalui email: mrsaishabukafia@gmail.com untuk maklumat lanjut kerana saya adalah seorang saksi hidup pinjaman ibu emiliana mnoey. Semoga Allah memberkati emiliana ibu.

Chloe Morrison said...

Saya Chloe Morrison, Sebuah pemberi pinjaman kredit, saya meminjamkan uang kepada individu atau perusahaan yang ingin mendirikan sebuah bisnis yang menguntungkan, yang merupakan periode utang lama dan ingin membayar. Kami menyediakan semua jenis pinjaman Anda dapat pernah berpikir, kita baik pinjaman swasta dan pemerintah, dengan suku bunga kredit dari 2%.
Hubungi kami sekarang dengan alamat email panas kami: (Chloemorrisloanfirm@gmail.com) Kebahagiaan Anda adalah perhatian kami.

(CHLOEMORRISLOANFIRM)

Glory Chilly said...

PELUANG LAGI LAGI, ANDA A MAN PERNIAGAAN / WANITA, PEKERJA DALAM ORGANISASI, BEKERJA SENDIRI? Memerlukan pinjaman peribadi untuk perniagaan tanpa tekanan, Jika ya, hubungi kami hari ini, kami menawarkan pinjaman tahun baru pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, anda boleh memulakan tahun baru dengan senyuman di muka anda, keselamatan, kebahagiaan kami pelanggan adalah kekuatan kita. Jika anda berminat, mengisi borang permohonan pinjaman di bawah:
Maklumat peminjam:

Nama penuh: _______________
Negara: __________________
Seks: ______________________
Umur: ______________________
Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
Tempoh Pinjaman: ____________
Tujuan pinjaman: _____________
Nombor telefon bimbit: ________

Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel: gloryloanfirm@gmail.com

Joy Wilson said...

Halo, aku Joy Wilson, pemberi pinjaman kredit swasta, yang Anda dalam utang? Anda membutuhkan dorongan keuangan? Saya sah terdaftar dan disetujui untuk mengontrol lembaga keuangan. Aku memberikan pinjaman untuk lokal dan internasional untuk semua orang yang membutuhkan pinjaman, dan dapat membayar kembali pinjaman, pada tingkat 2%. Aku memberikan pinjaman melalui transfer rekening atau cek bank juga mendukung. Tidak memerlukan banyak dokumen. Jika Anda ingin mendapatkan pinjaman dari perusahaan pinjaman reputasi kami.
Anda dapat menghubungi kami melalui Email: joywilsonloanfirm@gmail.com

victoria paul said...

Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, mobil
pinjaman, pinjaman mahasiswa, hutang pinjaman konsolidasi, pinjaman tanpa jaminan, usaha
modal, dll .. Atau kau menolak pinjaman oleh bank atau keuangan
lembaga untuk satu atau lebih reasons.You di tempat yang tepat untuk
solusi pinjaman Anda! Saya pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman kepada
perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari
2%. Bunga. Silahkan hubungi kami melalui email
perfectpillerloanfirm@gmail.com


Terima kasih,
Mrs victoria paul.

victoria paul said...

Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, mobil
pinjaman, pinjaman mahasiswa, hutang pinjaman konsolidasi, pinjaman tanpa jaminan, usaha
modal, dll .. Atau kau menolak pinjaman oleh bank atau keuangan
lembaga untuk satu atau lebih reasons.You di tempat yang tepat untuk
solusi pinjaman Anda! Saya pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman kepada
perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari
2%. Bunga. Silahkan hubungi kami melalui email
perfectpillerloanfirm@gmail.com


Terima kasih,
Mrs victoria paul.

RINA SUSANTI WEALTHS said...

BERITA BAIK!

Anda memerlukan pinjaman segera?
* Pemindahan Sangat cepat dan segera ke akaun bank anda.
* Bayaran balik bermula enam bulan selepas anda mengumpul wang itu ke dalam akaun bank anda.
* Kadar faedah yang rendah 2%
* Payback jangka panjang (1-20 tahun) tempoh.
* Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan.

Hubungi undang-undang syarikat pinjaman berlesen dan diberi kuasa untuk memberi bantuan kewangan kepada mana-mana negara.
Untuk maklumat lanjut dan untuk mendapatkan borang permohonan pinjaman pelanggan kami, hubungi kami melalui e-mel melalui: rinasusantiwealthsloanfirm@gmail.com

Kami menyediakan penyelesaian kewangan berstruktur bagi kumpulan yang dipilih pelanggan dan pelabur. reputasi yang sangat baik kami untuk menyediakan produk pinjaman kewangan kelas dengan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa.
Kami adalah SAH, FAST & DIPERCAYAI ..

HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK PINJAMAN CEPAT ANDA.

RINA SUSANTI WEALTHS said...

BERITA BAIK!

Anda memerlukan pinjaman segera?
* Pemindahan Sangat cepat dan segera ke akaun bank anda.
* Bayaran balik bermula enam bulan selepas anda mengumpul wang itu ke dalam akaun bank anda.
* Kadar faedah yang rendah 2%
* Payback jangka panjang (1-20 tahun) tempoh.
* Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan.

Hubungi undang-undang syarikat pinjaman berlesen dan diberi kuasa untuk memberi bantuan kewangan kepada mana-mana negara.
Untuk maklumat lanjut dan untuk mendapatkan borang permohonan pinjaman pelanggan kami, hubungi kami melalui e-mel melalui: rinasusantiwealthsloanfirm@gmail.com

Kami menyediakan penyelesaian kewangan berstruktur bagi kumpulan yang dipilih pelanggan dan pelabur. reputasi yang sangat baik kami untuk menyediakan produk pinjaman kewangan kelas dengan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa.
Kami adalah SAH, FAST & DIPERCAYAI ..

HUBUNGI KAMI SEKARANG UNTUK PINJAMAN CEPAT ANDA.

Margret Marita said...

Sayang calon,

Adakah anda berminat untuk mendapatkan jenis pinjaman?
Saya pengarah Margret Marita Pinjaman Limited,
perkhidmatan pinjaman Margret Marita adalah lesen kredit pelaburan undang-undang, kami menawarkan
pinjaman kepada orang Individu dan perniagaan serta menyediakan
perkhidmatan yang boleh dipercayai dan pelaburan untuk pelbagai pelanggan / calon tingkat
dengan kadar faedah yang berpatutan dari 3%, dengan jumlah minimum pinjaman dari
(5000 $ / €) untuk jumlah pinjaman maksimum (500,000.000 $ / €) dengan
tempoh 1 tahun hingga 25 tahun. Hubungi kami oleh syarikat
E-mail di: margretmarita@gmail.com

Misi syarikat ini adalah untuk memberikan individu dan syarikat dengan
bahawa lembaga kerjasama memerlukan perkhidmatan kewangan membantu mereka
memenuhi keperluan mereka, harapan dan membantu meningkatkan kehidupan pelanggan kami
dan komuniti mereka. Perlu Pinjaman mendesak ?? diluluskan kira-kira
48 jam perkhidmatan penuh kepada pelanggan kami.

Saya berharap untuk meminta anda secepat mungkin untuk meneruskan
waktu dekat, kami siap melayani anda.

pencari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan pinjaman di bawah Perjanjian ..

(PEMINJAM MAKLUMAT)

Nama penuh: ......................
USIA .............................
STATUS PERKAWINAN ..................
Hubungi Alamat: ...........................
Negara ....................................
Negara ...................................
Telefon: .....................................
E-mail: .....................................
Pendudukan: ................................
Pendapatan bulanan: ............................
Agama: ..................................
Keluarga terdekat: ...............................
Adakah anda bercakap atau mendengar bahasa Inggeris? .............................

(PINJAMAN MAKLUMAT)

Bilangan Ia mengambil sebagai Pinjaman: .....................
Pinjaman Tempoh: .............................
Tujuan Pinjaman: ................................
Jaminan: ................................
Adakah anda mengajukan pinjaman sebelum ini? ..........................
Cara pembayaran: bulanan atau tahunan ....................


salam benar-benar istimewa.
Margret Marita Pinjaman Terhad
E - Mail: margretmarita@gmail.com

Margret Marita said...

PELUANG PINJAMAN PELABURAN:

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda berminat untuk mendapatkan jenis pinjaman? Atau adakah anda bimbang kewangan?. Adakah anda mempunyai hutang untuk membayar? Kami memberikan pinjaman untuk setiap bahagian dari dunia. Suku bunga pinjaman kami adalah 3% per membatalkan dengan tempoh dirundingkan terlepas daripada Lokasi atau status kredit. Untuk mendapatkan pinjaman hari ini Hubungi kami melalui Syarikat email Alamat di: margretmarita@gmail.com

NOTA: Kami memberikan keluar minimum (5.000 $ / €) untuk maksimum (500,000.000 $ / €) E.T.C. Permintaan Kredit harus dinyatakan dalam US DOLLAR ATAU EURO, Dan setiap WANG bekas lain.

Hubungi: margretmarita@gmail.com: untuk pinjaman anda hari ini, kami siap melayani anda.

Terima kasih kerana kami menunggu Response cepat anda.
Margret Marita Pinjaman Terhad
E - Mail: margretmarita@gmail.com

Marius Giedraitis said...

Seekers Pinjaman sayang!!!

Anda dalam apa-apa masalah kewangan? Adakah anda ingin memulakan perniagaan anda sendiri? Ini syarikat pinjaman telah ditubuhkan pertubuhan hak asasi manusia di seluruh dunia dengan semata-mata untuk membantu golongan miskin dan orang yang mengalami masalah kewangan hidup. Jika anda ingin memohon untuk pinjaman, kembali kepada kami dengan butiran di bawah e-mel: g.marius95@hotmail.com

Nama:
jumlah pinjaman yang diperlukan:
Tempoh Pinjaman:
Nombor telefon:

Terima kasih dan Tuhan memberkati
KEYAKINAN
Encik. Marius

Sandra Lawrence said...

Apakah Anda mencari pinjaman pribadi, Atau kau menolak pinjaman oleh bank. Aku memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari 2% Bunga. Silahkan hubungi kami melalui email: eeasylifeloans@gmail.com

Leonardo Sanchez said...

Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Encik Leonardo Sanchez, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (sanchezloanfirm@gmail.com)

Joyce Roland said...

Saya Puan Joyce Roland Pinjaman dan Ketua Pegawai Eksekutif JOYCE ROLAND PINJAMAN SYARIKAT, Bagi pihak seluruh pegawai-pegawai syarikat i dengan ini mengumumkan kepada anda bahawa kami memberikan pinjaman murah pada kadar faedah 2% disediakan bagi peminjam tempatan dan antarabangsa. Kami juga disahkan, boleh dipercayai, boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik dan bekerjasama pembiaya untuk Harta sebenar dan apa-apa jenis kewangan perniagaan, kami memberi pinjaman jangka panjang untuk 1 hingga 25 tahun maksimum. Jika anda berminat untuk memberi pinjaman pinjaman sila hubungi kami sekarang melalui joycerolandloancompany@gmail.com

irene giron Fernandez said...

perhatian,

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kami berada di sini untuk membantu anda dari segi kewangan, kami menawarkan pinjaman untuk penyatuan hutang, pinjaman peribadi dan perniagaan, pembiayaan hartanah / pembiayaan projek, pinjaman swasta.
Kami menerima permohonan 24 jam sehari, 7 hari seminggu dari segi yang jelas dan mudah difahami dan Syarat yang mudah dan berpatutan.

Kami berada di sini untuk memenuhi keperluan kewangan anda dan kebahagiaan anda adalah 100% dijamin.

Emel kami di: (irenegironfernandez@gmail.com) Untuk memohon.